Pritožbe in spori

Kupec lahko vse pritožbe, vprašanja ali pripombe v zvezi z nakupom, dostavo ali uporabo izdelkov pošlje:

  • po elektronski pošti na naslov: info@bluehat.si
  • ali pisno na naslov podjetja: Bluehat, spletna trgovina, Aleš Horvat s.p., Ulica Štefana Kovača 7, 9000 Murska Sobota.

Trgovina bo potrdila prejem pritožbe v petih (5) delovnih dneh in kupcu sporočila, kako dolgo bo trajala njena obravnava. Trgovina si bo prizadevala, da bodo vsi morebitni spori rešeni sporazumno in v obojestransko zadovoljstvo.

V primeru, da sporazumna rešitev ni mogoča, ima potrošnik pravico sprožiti postopek izvensodnega reševanja sporov. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki bi lahko nastali v zvezi z nakupi prek spletne trgovine, je pristojna:

Slovenska platforma za izvensodno reševanje potrošniških sporov (IRPS)
pri Tržnem inšpektoratu Republike Slovenije
Dunajska cesta 160, 1000 Ljubljana
e-pošta: gp.tirs@gov.si
spletna stran: https://www.gov.si/drzavni-organi/organi-v-sestavi/trzni-inspektorat/

Potrošnik lahko sproži tudi spletno reševanje sporov (SRPS) prek platforme Evropske komisije: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Trgovina, ki prodaja izdelke za osebno nego, spoštuje veljavne predpise o varstvu potrošnikov in se zavezuje k poštenemu, preglednemu in hitremu reševanju vseh pritožb.